facebooktwitteryoutube
in Problemy z potencją - 25 Lut, 2015
by admin - no comments
Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż radzę, abyś zapalił w swojej głowie lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! cialis

Odnotowałeś pierwsze oznaki choroby – co musisz zrobić?

Przełam strach i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Prócz tego często badaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, żeby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oceni etap choroby i wskaże stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności z erekcją są całkowicie uleczalne!
Standardowe leczenie przeprowadzane jest głównie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową żywność do swojego menu

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami oraz warzywami. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto konsumować czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać także dietetyka o odpowiednią dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu dań z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu zmotywują twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), iż lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami podnosi aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje fatalnie na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie poważne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będziesz przesiąknięty ich brzydkim zapachem. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej nieznośny zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień i kłopotliwych sytuacji między wami, również w sypialni. Rzecz jasna jako palący z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, żebyś oprócz diety czynnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieg lub siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, kiedy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra zel